سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیکر مرحوم ناصر حجازی صبح روز دوشنبه از بیمارستان کسری تهران به بهشت زهرا(س) منتقل شد تا برای مراسم خاکسپاری آماده شود.

حجازی

به گزارش مهر، بنا براعلام اصغرحاجیلو، پیکر حجازی تا ظهر روز دوشنبه (3 خرداد) به غسالخانه بهشت زهرا انتقال خواهد یافت تا پس از انجام تشریفات لازم آماده دفن شود. پیکرحجازی دوشنبه شب درسردخانه بهشت زهرا نگهداری خواهد شد تا صبح چهارشنبه پس از تشییع از ورزشگاه آزادی در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شود.

اصغر حاجیلو همچنین از حضور سید حسن خمینی در مراسم تشییع پیکر ناصر حجازی خبر داد و اظهار داشت: حسن آقا از دوستداران ناصر حجازی است و در طول مدت بیماری‌اش نیز در چند نوبت از وی عیادت کرد و خانواده حجازی از ایشان برای خواندن نماز میت و شرکت در مراسم تشییع دعوت کرده‌اند.

خبر دیگر از مراسم خاکسپاری ناصر حجازی این که مسئولین فدراسیون با هماهنگی شرکت واحد اتوبوسرانی صبح چهارشنبه از طریق میادین اصلی شهر تهران، مردم و علاقه‌مندان شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم ناصرحجازی را به ورزشگاه آزادی منتقل خواهند کرد.

مراسم تشییع و خواندن نماز بر پیکر ناصر حجازی از ساعت 9 صبح چهارشنبه در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد . قرار است پیکر حجازی پس از زدن دور افتخار در ورزشگاه آزادی، خواندن نماز و خداحافظی با دوستدرانش به بهشت زهرا(س) منتقل و به خاک سپرده شود.

ناصرحجازی پیشکسوت فوتبال ایران روز دوشنبه - دوم خرداد - پس از یک سال و نیم مبارزه با بیماری سرطان در سن 62 سالگی در بیمارستان کسری تهران درگذشت.

کد خبر 135914

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز